[OSM-talk-nl] aan te schaffen gpssen

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Thu Mar 29 20:26:00 UTC 2007

ik wil in principe wel de gps-en gaan bestellen maar we moeten
natuurlijk wel even met z'n allen beslissen welke units de beste zijn...

ik ben zelf wel gecharmeerd van de garmin edge 205 fiets-gps:
sirf-3 chipset (dus beter binnnen de stad)
13.000 tracklogpunten (iets meer dan geko)
fiets mount (die volgens mij met rubber bandjes bevestigd wordt)

enige nadeel is dat ie geen waas/egnos lijkt te ondersteunen maar
daar kunnen we in de steden waarschijnlijk toch weinig gebruik
van maken.

er zit een accu in in plaats van batterijen maar dat lijkt me geen
bezwaar.

prijs: € 218.95 incl verzendkosten bij futurumshop.nl. ik heb
daar al eerder wat apparatuur besteld dus weet dat het
een goede online shop is.

over de prijzen valt vast nog te onderhandelen omdat we er natuurlijk
veel meer gaan kopen.

eventueel kunnen we er eerst 1 bestellen en die dan testen in
den haag. (ik stel me beschikbaar :)

http://www.garmin.com/products/edge205/

floris