[OSM-talk-nl] gemeente waterland en de mini-mapping-party

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Sat Mar 31 09:10:40 UTC 2007

(klinkt als een spannend boek niet waar? :)

ik had vorig jaar het geweldig idee om een 'mini mapping party' te
organiseren.
aangezien ik toen nog geen contact had met andere osm-ers moest ik een
klein afgebakend stuk hebben om het behapbaar te houden voor mezelf.
mijn oog viel op het eiland marken. precies te doen in een dag, dacht ik.

kom ik in alle vroegte op dat eiland, is het gewoon totaal afgesloten voor
alle verkeer! je mag er alleen op als je daar woont. aangezien het er nog
al bewolkt uitzag heb ik de vriendelijke parkeerwachtster (in klederdracht
:)
maar gelaten voor wat het was en ben ik weer omgekeerd...
toen heb ik flink wat straten in de omgeving (gemeente waterland) in kaart
gebracht en die staan sinds vanmorgen op de kaart:

http://www.informationfreeway.org/?lat=6878238.10778&lon=560552.01977&zoom=12&layers=B00

helaas zonder namen want ik kan m'n aantekeningen even niet vinden.

floris