[OSM-talk-nl] Blauw bij Hoofddorp

Jeroen Dekkers jeroen at vrijschrift.org
Tue May 1 16:14:58 BST 2007

At Tue, 01 May 2007 16:57:13 +0200,
Jeroen Dekkers wrote:

> Nog een buggy client waarschijnlijk, ik heb hem met de laatste versie
> gerenderd en daarmee gaat alles goed.

Ter verduidelijking:

De tiles worden via tiles at home gegenereerd. In de code die er voor
zorgt dat de zee mooi blauw wordt zijn de afgelopen dagen wat bugs
gevonden en die zijn inmiddels in subversion gefixt. Er draaien
waarschijnlijk nog wat oudere tiles at home clients waarin de bugs niet
gefixt zijn, het kan dus zijn dat er af en toe nog een blauwe tile
opduikt. Ik heb met m'n eigen tiles at home client de tile opnieuw
gerenderd en het ziet er nu allemaal goed uit.

Jeroen Dekkers