[OSM-talk-nl] Handige Nederlandse zaken

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Tue May 1 21:37:44 BST 2007

On 5/1/07, Stefan de Konink <skinkie at xs4all.nl> wrote:

> Zolang je nog niet over een afslag bent gereden kun je hem er nog niet
> inzetten. Of bedoel je om alle waypoint data in te laden met een
> speciale tag?

Misschien doelt men met waypoints meer op waymarks. Dus speciale punten waar
iets zit, zoals flappentappers, tankstations of McDonalds e.d.
Heel veel van deze "points of interest" zijn gewoon vrij te verkrijgen via
verschillende open databases.
Kijk maar eens naar het programma POIEDIT, waarmee je dit alles kunt
opvragen en kunt exporteren naar verschillende file-formaten zoals GPX.

Groeten,

                 Danny