[OSM-talk-nl] Nieuwe Kaart van Nederland at Nederkaart

Stefan Koopmanschap stefan at dop.nu
Wed May 2 13:52:14 UTC 2007

Stefan de Konink wrote:

> Mooi, probleem opgelost :)
>

> Overigens zoals op hun site staat vermeld, plannen die gerealiseerd zijn
> worden van de kaart gehaald. Nu is het wellicht interessant om een soort
> van 'merge' script te maken.
>
> Hiermee zou je de 'diff' kunnen gebruiken om 'gepland' om te zetten naar
> 'gerealiseerd'. Maar goed, wellicht kun je in overleg met DNK ook wel al
> hun oude data onder CC-BY krijgen.
Hier zie ik dan wel weer problemen mee, want zoals eerder al duidelijk
werd geven veel gemeentes alleen de startplannen door, dus ben je er dan
absoluut niet zeker van dat de data die je in de kaarten opneemt ook
daadwerkelijk is zoals het in de werkelijkheid is. Je zou het dan
hooguit als bron kunnen nemen voor wanneer je een nieuwe mapping party
moet organiseren in een bepaalde buurt ;)

Stefan