[OSM-talk-nl] Oostvlietweg - Leidschendam/Voorschoten

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Wed May 2 15:58:19 BST 2007

Stefan de Konink schreef:
> Er is iemand erg hard bezig geweest een weg dubbel te maken op een
> gebied waar er slechts 1 wegvlak is.

Dank je voor de verbetering. Ik heb het hele stuk van Leiden naar
Rijswijk gefietst en toegevoegd, maar dit stuk blijkbaar nog niet van
OSM gedownload. Een groot gedeelte van die weg stond er namelijk nog
niet in, en ik had het stuk dat er wel in staat over het hoofd gezien.

Sorry.

> Nu is het natuurlijk een bagger zooi geworden en ben ik benieuwd of deze
> persoon dat zelf gaat oplossen :) Of dat ik dat zelf mag gaan doen ;)

Optie 1.

groeten,
Eugene