[OSM-talk-nl] laatste controle persbericht

Bas bas at softwarefreedomday.nl
Fri May 4 08:19:01 UTC 2007

Beste Iedereen en allemaal,

IK zal kijken of ik HollandOpen kan pluggen over dit persbericht. Ter
info: sinds 1 mei 2007 werk ik niet meer voor HollandOpen

Verder zal ik kijken of ik in mijn eigen netwerk wat kan pluggen.

--
Met vriendelijke groet,

Bas de Lange

Eeuwig en altijd bereikbaar via AltME
Download AltME hier: http://www.altme.com
Vraag je persoonlijke account aan bij Bas