[OSM-talk-nl] laatste controle persbericht

Ante Wessels ante at ffii.org
Fri May 4 13:03:47 BST 2007

On Friday 04 May 2007 09:39, Zoran Kovacevic wrote:
> Dank voor alle feedback! Onderstaande is wat ik er van heb kunnen maken.
>
> Ik heb geen ervaring met de distributie van persberichten. Wie kan daar
> iets zinnigs over zeggen?

Mijn reactie was misschien een beetje laat. Maar een Vrijschrift persbericht
is er niet uitgegaan, nog.

Vrijdagmiddag is geen goed tijdstip. Maandagochtend 10 uur is een stuk
beter. Uitstekend werk overigens.

> Ik begreep dat we gebruik kunnen maken van Vrijschrift (Jeroen?),
> Digitale Pioniers (Jeroen?) en Holland Open (Bas?) (pers)mailinglists.
>
> Hoe bereiken we de lokale media? Wat zijn de lokale media?

Die staan inderdaad niet op de perslijst. Google en dan met de hand.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante