[OSM-talk-nl] Snelwegen ring Amsterdam

Lambertus osm at na1400.info
Thu May 10 08:13:20 UTC 2007

Eergister een uitstapje gemaakt naar het westen en gisteravond gemapped
waarbij me opviel dat de snelwegen in de omgeving van Amsterdam er maar
magertjes bij liggen, ondermeer: hele groffe segmenten (ook in de
bochten van de knooppunten) en segmenten die de verkeerde richting op
wijzen.

Had eigenlijk verwacht dat met name de snelwegen in de buurt van de
hoofdstad er wel beter bij zouden liggen door de hoeveelheid tracks die
ervan zullen zijn gemaakt.... Ik heb aangepast wat ik wist (vanaf A1 via
A9 naar A4), maar ik ben wel 'verbaasd' hierover.

PS1: Grote stukken van de N201 van Hilversum naar Hoofdorp heb ik in 1
richting gereden en gemapped, wellicht handig dat mensen met lokale
kennis er nog even naar kijken.

PS2: Windows vond het noodzakelijk om tijdens het uploaden van de
changes te rebooten voor een security update. De reeds geuploade changes
zijn daarbij helaas niet lokaal opgeslagen. Het kan zijn dat hierdoor
dubbele nodes e.d. zijn aangemaakt, ga ik vanavond nog eens controleren.