[OSM-talk-nl] Sum: Base Server URL

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Mon May 14 15:26:53 BST 2007

Bedankt voor het antwoord allemaal!

Ik had JOSM_Latest van een mirror gepakt die waarschijnlijk niet
helemaal up-to-date was. Opgelost dus!

Stefan, Ik zit op de Bevelanden, in Goes wel te verstaan. Heb van de
week al mijn auto ritten in de buurt opgenomen en had van vorig jaar nog
een aantal ritten naar Amsterdam heen en weer in mijn GPS zitten.
Volgende week moet ik door de tunnel naar Terneuzen en binnenkort ook
even naar Middelburg en Vlissingen. De snelwegen van en naar Zeeland
verwacht ik dus zeer binnenkort gemapped te hebben! Dan zijn we
wegtechnisch geen eiland meer ! Oh ja, en ik wil naar de mapping party
in Rotterdam gaan, dus dan zit zeeland ook meteen aan Rotterdam vast!
Misschien leuk dat ik via de Zeelandbrug, Bruinisse, Middelharnis rijd...

Groet,

Milo