[OSM-talk-nl] altijd als ns willen weten hoe tele-atlas mapt?

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Tue May 15 20:37:03 BST 2007

On 5/15/07, Zoran Kovacevic <zoran at kovacevic.nl> wrote:

> check de afbeelding bij het artikel
>
> http://www.telecomwereld.nl/n0001929.htm

Hetzelfde stukje had ik al eens eerder gelezen. Nou ja, journalistiek is
Nederland was toch al niet zoveel soeps ;-)

Overigens is dit wel een erg high-tech campertje. Wat ik uit een interview
in een podcast begreep, rijden ze gewoon met een wat duurdere GPS-ontvanger
op het dak van een auto met z'n 2-en het land rond. De ene rijdt en houdt
zich netjes aan de snelheid, en de ander spreekt alles wat ze tegenkomen in
een software-pakket.