[OSM-talk-nl] Een fiets over...

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Fri May 18 12:44:56 BST 2007

Tja, Jeroen was eerst. Het is jammer dat je maar twee fietsen kan
huren en dat de kaart persoons gebonden is, anders zou het super
handig zijn voor OSM in het algemeen... (om maar niets te zeggen van
goedkoper).

Met vriendelijke groet,

Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/