[OSM-talk-nl] Hoe ver zijn we eigenlijk?

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Sun May 20 13:36:23 BST 2007

Hallo Richard,

Met JOSM mag het zeker, ik ben alleen benieuwd hoe je informatie over
verhardingstypes, rijsnelheden en straatnamen nu hebt georganiseerd,
misschien dat iemand anders hier een uitspraak over kan doen:

Stel dat je een OSM bestand maakt vanuit een eigen omgeving, hoe voorkom
je dan sleutel(ID) conflicten?