[OSM-talk-nl] Leuke dag!

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Sun May 20 17:42:43 UTC 2007

Waanzinnig!

Ik heb wel een vraag, want ondertussen heb ik een aantal trajecten in
Zeeland naar OSM ge-upload, maar ik zie hier nog steeds niets van op
www.openstreetmap.org. Hoe kan dat? Doe ik iets verkeerd? Komen mijn
wegen pas in beeld als ik alle wegnamen, wegklassen en rijrichtingen heb
aangemaakt? Moeten het ook echt ways zijn? want ik heb vooral veel
dingen als segment geupload...