[OSM-talk-nl] forum

Lambertus osm at na1400.info
Mon May 21 12:23:57 BST 2007

Zoran Kovacevic wrote:
> Dat is inderdaad de URL. We hebben het eerder ook al gehad over de
> mogelijkheid van een forum. Het lastige is dat er nu communicatie over
> de mailinglist plaatsvind. Om dan nog een andere locatie bij te houden
> lijkt op het eerste gezicht lastig. Voordeel van een forum is iig dat de
> historie eenvoudig toegankelijk is, en meedoen laagdrempelig.
>
> Hoe denk je dat we dit succesvol kunnen inzetten? I.p.v. mailinglist? Of
> een mail2forum gateway (zodat er in 1 forum de mailinglist discussies
> gevolgd kunnen worden)?
Ik ben bezig om een mailinglist bridge voor het forum te debuggen (de
huidige werkt nl. voor geen meter). Het zit in de planning dus :)

Het officiele forums URL is trouwens: http://forum.openstreetmap.org,
welke op dit moment nog ge-redirect wordt naar http://osm.na1400.info

In de toekomst zal alleen de URL forum.openstreetmap.org blijven.