[OSM-talk-nl] Hoe ver zijn we eigenlijk?

Lambertus osm at na1400.info
Mon May 21 12:08:34 UTC 2007

Goed werk zeg, dat plaatje in een andere post van jou ziet er
indrukwekkend uit! Ik heb je post in het forum net gezien (was met
Hemelvaart weg...), wij kunnen jou data zeker gebruiken.

Ik heb ook wat gemapped in Assen, helaas alleen de positie van wegen
maar verder niet veel tag toegevoegd omdat ik er niet echt thuis ben,
dus wat mij betreft kunnen die ways weg. Wil ik zelf ook wel doen, roept
U maar...

Het uploaden via JOSM is een goede manier, maar daar hebben anderen al
wat over gezegd.