[OSM-talk-nl] follow-up discussie-avond: wat kan politiek voor ons doen? --> wat hebben we nodig?

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Mon May 21 15:31:47 UTC 2007

Hallo,

Mijn idee is eigenlijk om een soort promotie flyer te maken. Met die
flyer zou je dan allereerst een "prikkel" kunnen geven bij de
betreffende personen en je kunt op hoger niveau dezelfde tekst communiceren.

Het lijkt me goed dat we eerst een goede promotionele tekst uitdenken en
die dan pas op de wiki zetten?

Frans, wat bedoel je met de koninklijke weg, via de landelijke politiek?