[OSM-talk-nl] een jaar aan tracklogs

Lambertus osm at na1400.info
Tue May 22 08:30:56 UTC 2007

Jacob Bax wrote:
> Hallo Allemaal
>
> Ben net begonnen met me te verdiepen in OSM maar kan nog eventjes het
> bos niet vinden.
>
> Nu heb ik sinds bijna een jaar een 60CSx en iets meer dan 20MB aan
> tracklogs in gpx formaat van de sd card overgeheveld naar de PC.
> Deze logs wilde ik graag doneren aan OSM, de vraag is alleen, naar wie
> moet ik die sturen, welk email adres dus, of is het handiger om de 139
> files op m'n webruimte te zetten en de url mailen naar de voor mij nog
> even grote onbekende.

> [...]
Het beste is dat je een account aanmaakt op www.openstreetmap.org en dan
de GPX files zipped en upload: http://www.openstreetmap.org/traces

Zorg er wel voor dat je de GPX files 'public' maakt anders kan niemand
jou traces zien.

Mocht het je niet lukken of als je er geen zin in hebt wil ik het
uploaden wel voor je doen. Meld het hier maar, dan weten anderen ook wat
er mee gebeurt.