[OSM-talk-nl] oud kaartmateriaal (70+ jaar)

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Tue May 22 13:20:39 BST 2007

On 5/22/07, Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> wrote:

> kracht

> geen
>
> Maar dat was toen niet het geval. Is de wet ingesteld met
> terugwerkende kracht? Bijv. in Australie is de wet wel verandered naar
> leeftijd+70 jaar (of 90 jaar total vor bedrijven) , maar niet voor
> bestaande dingen, dus zou het in dit geval ok zijn.

Dat is in Nederland geloof ik anders. Daar wordt een wet aangepast, en
blijft niet een oude wet van kracht.
Maar ik ben geen jurist, dus het zou best zo kunnen zijn als jij aangeeft.

Volgens wikipedia is het maar 50 jaar als de auteur voor 1923 is
> overleden. Dus de vraag is, is hij voor of na 1937 overleden?

Da's grappig, want ik quote wikipedia ;-)

Ach, da's het nadeel van wiki's, he?

Groeten,

            Danny