[OSM-talk-nl] poster / banner

Jeroen Dekkers jeroen at vrijschrift.org
Tue May 22 17:07:22 UTC 2007

At Tue, 22 May 2007 10:39:19 +0200,
Zoran Kovacevic wrote:
> Laten we voor de volgende mapping party posters/banners/t-shirts etc. maken.
>
> Tijd is kort, dus we moeten snel spijkers met koppen slaan.
>
> 1. Banner: http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Banner. Lijkt me een
> goeie om te laten maken. Goed herbruikbaar voor parties, maar vooral ook
> bij events (in ieder geval holland open alvast) etc.
> - generieke reclame-banner maken?
> - specifieke 'we mappen je area'-banner maken?
> - afmetingen? 3m x 0.75m

Ik neem aan dat we dat ding alleen gebruiken voor mapping parties, om
buiten te hangen? Of had je ook nog andere dingen in gedachte?

> 2. Posters: algemene poster met OSM logo en samenvatting er op. Te
> gebruiken bij events.
> - afmetingen?
> - tekst?
> - aantal?

Posters kan wiebe wel printen. Dit is trouwens wat Ralf Zimmerman voor
LinuxTag snel even gemaakt heeft:
http://www.zimmerheimer.de/linuxtag2007/

> 3. T-shirts: uit te delen aan mappers :)
> - tekst?
> - afbeeldingsideeen?
> - aantal? maten? (ja, 1 XXXXXL voor die zilverrug)

Als iedereen zijn maat opgeeft, dan hebben we al iets in ieder
geval. En vervolgens kunnen we wel wat extra t-shirts maken van alle
maten.

Jeroen Dekkers