[OSM-talk-nl] Effe voorstellen ... wel zo netjes

Richard van der Weerd richard at mobile-science.nl
Tue May 22 19:46:48 BST 2007

Hallo Henk, welkom bij de club ;-)

Richard
  -----Oorspronkelijk bericht-----
  Van: talk-nl-bounces at openstreetmap.org
[mailto:talk-nl-bounces at openstreetmap.org]Namens Henk Hoff
  Verzonden: dinsdag 22 mei 2007 3:37
  Aan: talk-nl at openstreetmap.org
  Onderwerp: [OSM-talk-nl] Effe voorstellen ... wel zo netjes

  Hallo, mijn naam is Henk Hoff.

  Nu ik al diverse weken ronddwaal in het wereldje van Openstreetmap leek
het me goed om me ook maar hier even te melden.

  Woonachtig in Assen, had ik me voorgenomen deze plaats langzamerhand in
kaart te brengen. Inmiddels hoeft dat niet meer, aangezien Richard al druk
bezig is geweest. Top!
  Blijven mijn tripjes buiten Assen over. Met enige regelmaat zit ik in
Groningen, Zwolle en Twente. Daar zitten nog genoeg lege plekken om
opgetekend te worden.

  Wie weet een keer tot ziens!

  Groet'n uut Assen
  Henk