[OSM-talk-nl] Effe voorstellen ... wel zo netjes

Richard van der Weerd richard at mobile-science.nl
Tue May 22 18:52:13 UTC 2007

Die mapping party (in het Noorden) is er al geweest ;-)

Alhoewel, mapping party? Party was het in ieder geval wel. Henk en ik hebben
elkaar, naar aanleiding van mijn post vorige week, ontmoet tijdens een
gezellig onderonsje op een bekend terras in Assen. We hebben daar ideeen
uitgewisseld en plannen gemaakt om Assen op de OSM-kaart te zetten.  Het
resultaat zul je binnenkort zien :-D