[OSM-talk-nl] Aruba!

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Tue May 22 20:29:57 BST 2007

Had ik inderdaad in de eerste post al begrepen. Ik had al gekeken op je
mobile-science website, maar kwam daar niet zo snel achter wat je nu doet.

Je ontwikkelt in C++, ben je eventueel voornemens iets op OpenSource
gebied te doen?
Ben je eigen baas?
Heb je interesse (en vertrouwen in je kunnen) om voor Aruba, maar ook
voor een interessant Zeeuws pilot project, een eigen navigatie systeem
te ontwikkelen, samen met mij? Evt. met de optie om het aan de
openstreetmap community aan te bieden?