[OSM-talk-nl] Aangenaam!

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu May 24 04:47:58 UTC 2007

Op 24-mei-2007, om 0:16 heeft Milo van der Linden het volgende
geschreven:

> [...]
> Dat is een goede! Ik ben ook heel benieuwd hoe groot het aantal
> actieve
> openstreetmappers in Nederland is, heeft iemand een overzicht?

Het zijn er blijkbaar rond de 60, zoals Jeroen zei. Het zou leuk zijn
om een (live) geografische 'breakdown' te hebben (en van zijn
actieradius op basis van de gesubmitte traces - als ik dat zo goed
zeg), maar dan heb je van iedereen voldoende gegevens nodig en ik
weet niet of die voorhanden zijn. Anyhow, het is maar een idee voor
later.

Bridgis , http://www.bridgis.nl/

> In welke omgeving ben je actief? Ik zoek zelf nog zeeuwse mappers,
> want
> ik voel me oh zo alleen hier onder in het land!

Ik ken er misschien nog wel één in Middelburg, ik zal hem eens
mailen, 's zien of hij geïnteresseerd is.