[OSM-talk-nl] Afspraak met de regionale krant

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Thu May 24 11:42:59 BST 2007

Ik heb een afspraak met de PZC, de Zeeuws krant.

a.s. woensdag spreek ik met een redacteur, ik ga hem laten zien hoe
eenvoudig het is om met een telefoon en GPS je tracks te loggen,
vervolgens invoeren met JOSM en dan laten zien hoe eenvoudig je de
beschikking hebt over de kaart. Hopelijk verschijnt het dan in de
technologie sectie van onze krant.

Verder wil ik wat vertellen over de mapping parties en dat ik hoop een
mapping party in Zeeland op te kunnen zetten.

Hopelijk trigger ik mensen in de regio die denken; "Hé! Daar wil ik ook
aan meedoen!"

Leuk toch!