[OSM-talk-nl] ubercoole feature in de laatste josm

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Fri May 25 07:56:33 BST 2007

Op 24-mei-2007, om 23:47 heeft Milo van der Linden het volgende
geschreven:

> C# is voor een front end prima, maar er dll's (en so's onder bakken
> die in C++ geschreven zijn is misschien een optie?)
>
> p.s. ik heb net een OSM parser geschreven in vb.net, verwerkt een
> osm bestand tot collections en objects en verzorgt de weergave met
> behulp van de MapWinGIS (open source .net GIS component). Als de
> MapWinGIS component onder de 0.5 graad is ingezoomd wordt de knop
> actief en wordt de map gedownload vanaf de OSM server.
>
> Ik wil deze code wel even omzetten naar C#, kun je kijken of je er
> wat mee kunt?

> toe te
> [...]

Goed te zien dat er op het ontwikkelfront ook van alles gebeurt hier
in ons kleine maar actieve taalgebied.
Ik ben vooral thuis op .NET / C# en ook webdevelopment, dus als ik
eens iets kan betekenen voor de gemeenschap...Ik houd de lijst in de
gaten. Is er een specifiek forum voor de JOSM-developers? Ik zie dat
er een open plugin-architectuur is, ik zal me eens verdiepen.

--
Martijn