[OSM-talk-nl] Bulk upload naar OSM

Richard van der Weerd richard at mobile-science.nl
Sat May 26 20:07:56 UTC 2007

Paul,

Momentje nog. Ze zijn tijdelijk even verwijderd om de aansluitingen met de
rest van de te uploaden data te garanderen.

Als je via JOSM nu dit gebied of Assen probeert te downloaden, zul je zien
dat er duizenden nodes verschijnen.
Ik ben nu, as we speak, aan het uploaden.

Als de OSM server een beetje mee werkt en niet te veel 500 errors geeft,
staat vanavond alles er weer op.

Alles betekent Assen, de dorpen die jij noemde, maar ook Beilen, Hooghalen,
Bovensmilde en nog een aantal. Zo'n 1100 km wegen erbij.

Als alles geĆ¼ppt is, zullen Toffehoff en ik de randen van dit gebied nog
langs lopen om de overige verbindingen met de bestaande wegen te maken.

Dus nog een 'klein' momentje.

mvg
Richard