[OSM-talk-nl] Engelse flyer?

Rolf Kleef rolf at drostan.org
Sat May 26 21:26:13 BST 2007

dag,

n.a.v. de discussie over een NL-poster ben ik even gaan kijken of er al een
Engelstalige flyer is, maar die heb ik niet kunnen vinden

reden: komende week is de NetSquared-conferentie in San Francisco,
Openstreetmap was één van de genomineerden
(http://www.netsquared.org/projects/proposals/openstreetmap) maar is niet
door de eerste ronde gekomen

ik ga daar heen voor een project dat wel door de voorronde is gekomen en
kan daar eventueel wel wat print-materiaal verspreiden; ca. 300-400 nerds,
geeks, what have you...
(van harte aanbevolen voor als het geen weer is om te GISsen:
http://www.netsquared.org/projects/proposals/global-neighbour-network-nabuur-com)

moet ik het wel uiterlijk zondag einde middag hebben om nog even uit mijn
printer te trekken :-) liefst iets A5- of zelfs A6-formaat wat mensen
makkelijk mee kunnen nemen - en met iemand om naar door te verwijzen voor
de moeilijke vragen en verdere contacten ;-)

(ik gooi het ook even op de OSM-talk-lijst - iemand OSM contacten in San
Francisco of Bay Area?)

          /-- Groetjes,
         /--- Rolf.