[OSM-talk-nl] A79

Marc Kessels marc at kessels.name
Tue May 29 19:21:54 UTC 2007

Zier er aardig uit, ik snap alleen niet helemaal waar jouw probleem zit.
Als het goed is, ben je bij maastricht van de A2 de A79 opgegaan. Jouw
gps track moet dus overgaan van de A2 naar de A79, dus dat moet
eenvoudig te mappen zijn. Bij Heerlen kun je inderdaad het probleem
hebben dat je nog niet op alle op- en afritten bent geweest. In zo'n
geval wacht ik dan meestal totdat ik er wel over gereden heb...