[OSM-talk-nl] Nieuwe statistieken

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Wed May 30 20:20:39 BST 2007

Op verzoek van Richard heb ik mijn statistiek-scriptje losgelaten op de
nieuwe database-dump van vanochtend.

Het grote nieuws is dat deze week de eerste gemeenten boven de 50% zijn
gekomen, en wel meteen 4 tegelijk. Nuenen staat nu op 50.1%,
Leidschendam-Voorburg op 50.8%, Heiloo op 51.7%, en de nieuwe nummer 1
is, heel verrassend voor wie de mailing list volgt: Assen, met 440 km
weg; dat is 85.3%. Ergens zou nog 76 km weg liggen die je nog niet
gemapt hebt, Richard.

En verder is Rotterdam de laatste twee weken gestegen van 5.3% naar
15.9%; er is nu al 233 km bijgekomen sinds de mapping party, en sommige
deelnemers moeten hun wegen nog invoeren.

Andere grote stijgers: Midden-Drenthe, Aa en Hunze, Eindhoven,
Groningen, en Marum.

Ik stuur op veler verzoek mijn scriptje in een bijlage mee. Niet dat het
geschikt is voor publicatie, maar misschien heeft iemand er wat aan.

gr,
Eugene