[OSM-talk-nl] Shape files

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu May 31 11:53:33 BST 2007

FME zal het antwoord op die laatste vraag waarschijnlijk kunnen geven.
Ik beschik wel over FME, maar mijn licentie is vastgeketend aan mijn
kantoorlocatie. In een verloren uurtje kan ik best wat conversiewerk
doen, echter...

Op 31-05-07 heeft Stefan de Konink<skinkie at xs4all.nl> het volgende geschreven:

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.handsomedevil.nl/