[OSM-talk-nl] Shape files

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu May 31 12:09:44 BST 2007

SHP inlezen is niet zo'n probleem.
Je zou een MapServer installatie kunnen inrichten en via de WFS-server
de SHP als GML kunnen uitlezen..? Maar nu denk ik even hardop.

Maar het is toch niet zo dat alle gebruikte SOFTWARE om tot het
resultaat te komen ook open source moet zijn? Dan ben je mogelijk wel
heel veel wielen opnieuw aan het uitvinden.
Trouwens, dan neem ik ook op wederrechtelijke wijze deel aan deze
discussie... ;)

FWIW, FME -- het zwitserse zakmes voor de geodata -- is zeker niet
gratis of open, maar er is weer wel een linux-versie. www.safe.com

Op 31-05-07 heeft Stefan de Konink<skinkie at xs4all.nl> het volgende geschreven:

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.handsomedevil.nl/