[OSM-talk-nl] Garmin overtreft bod TomTom op Tele Atlas

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Thu Nov 1 09:09:36 UTC 2007

On 10/31/07, Koen Huybrechts <huybkoen at gmail.com> wrote:

> Zover was ik ook .... maar is het dan niet dringend tijd om eens contact
> op te nemen? Misschien is er een situatie te vinden waarbij iedereen er
> voordeel bij heeft? Als er zoiets kan gevonden worden, dan zou het wel eens
> kunnen zijn dat ze er oren naar hebben :-D

Hmm, Garmin gebruikt al heel lange TeleAtlas-data voor de kaarten die zij
uitgeven en verkopen aan hun GPS-klanten.
Daar is hun hele bedrijf op ingesteld, en dus ook hun werkprocess.

Al zou ik een besparing van 2.3 Miljard een goed overweging vinden om dit te
veranderen.
Helaas staat wel al heel Nederland op de kaart, maar nog niet de hele
aardkloot.