[OSM-talk-nl] zootje bij de westerschelde

Gerco-Kees Bloemsma gercokees at gmail.com
Thu Nov 1 10:42:30 UTC 2007

Hoi,
Het was nogal een zooitje bij de westerschelde. Bij het renderen van de
plaatjes kun je dat ook al zien. Hele stukken zijn gemerkt als Nederlandse
grens inplaats van natural = water. Bovendien liggen er hele lijnstukken
overelkaar heen. (stukken nederlandse grens, stukken westerschelde-waterkant
en stukken losse lijn.....) De Nederlandse grens ligt volgens mij gewoon
onderlangs de provincie Zeeland, en dus niet langs de Westerschelde (behalve
natuurlijk het stukje vlak voor Antwerpen. Alleen, nu vraag ik mij af, waar
begint de Coastline, en eindigt de waterkant van de Westerschelde? Kan
iemand dat eens aangeven?

--
Gerco-Kees
<><