[OSM-talk-nl] zootje bij de westerschelde

Gerco-Kees Bloemsma gercokees at gmail.com
Fri Nov 2 08:45:30 UTC 2007

Nou, ik heb de hele schelde zitten schoffelen (was me nogal een klus). Veel
ways waren niet gesloten, lagen overelkaar heen en liepen onlogisch
doorelkaar. Ik hoop dat het nu allemaal goedgegaan is, maar het ziet er
iniedergeval een stuk frisser uit. Hoe dat nu met de kustlijn zit enof hoort
is me niet helemaal duidelijk, maar daar moet iemand nog maar eens naar
kijken....

Groet,

--

Gerco-Kees