[OSM-talk-nl] Welk navigatietoestel?

Koen Huybrechts huybkoen at gmail.com
Sat Nov 3 09:49:52 UTC 2007

Hoi,

Hier thuis hebben we een wandelGPS (Garmin eTrex), maar ondertussen
willen we ook een echt navigatietoestel kopen. Nu zou het tof zijn moest
het mogelijk zijn om daar in de toekomst OSM-toepassingen op te draaien
en moest dat toestel ook een downloadbare tracklog maken (zodat ik die
kan gebruiken om wegen van te maken ;-) )

Hebben jullie enig idee welk toestel ik daar best voor zou kopen? Een
surplus zou zijn dat het toestel ook in huis een goede ontvangst heeft
(die eTrex heeft daar nogal last van :-S )

koko