[OSM-talk-nl] zootje bij de westerschelde

Ante Wessels ante at ffii.org
Sun Nov 4 15:29:38 UTC 2007

On Friday 02 November 2007 18:00:13 Martijn van Oosterhout wrote:

> Ik heb in ieder geval de natural=coastline goed aan laten sluiten, de
> natural=waterway ziet er ook goed uit. Zelf weet ik ook niet waar de
> grens loopt, maar dat overleven wij wel...

Voor wie het wel wil weten, ik heb de grens omgezet naar 0.5 api.
Grens:
http://people.vrijschrift.org/~ante/osm/api05/nld-border-simplified1-05.osm
bij Vlaanderen gaat hij de zee in, dat is niet de territoriale grens.

kust:
http://people.vrijschrift.org/~ante/osm/api05/nld-coast10-05.osm

http://people.vrijschrift.org/~ante/osm/api05/
ook de AND grens naar 0.5 en een verder vereenvoudigde grens.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante