[OSM-talk-nl] "Routable OSM"

Lambertus osm at na1400.info
Thu Nov 8 09:29:08 UTC 2007

Zekers. Dat ziet er fantastisch uit. Erg snelle route berekening ook,
hoewel ik me afvraag of dit ook zo schaalt naar bijvoorbeeld heel
Nederland.

Het is in iedergeval een interessant onderwerp en er zijn al veel mensen
mee bezig. Ik denk dan ook dat er op korte termijn werkbare versies
zullen verschijnen, zowel voor webbased als embedded applicaties. Het
gaat de goede kant op met het OSM momentum.