[OSM-talk-nl] OpenStreetMap activiteit Leiden

Daniel Paulus daan at dutch-identity.com
Wed Nov 14 22:15:58 UTC 2007

Even ter info,

De brug is, zover ik nu kan zien, gewoon dicht en werkt eindelijk :)..
Zou je aan de hand van het aantal mensen dat komt, messchien ook meteen
cronestein voor een groot deel mee willen nemen? Dat klopt ook nog niet..
Ik weet niet zeker of ik er zelf ben, even met werk kijken..

Zoran, mocht je bier willen, er zijn 2 opties..

1. Op de Hoge Rijndijk zit een poolcentrum, lekker warm en heeft ook zit
plek..
2. Op de Hoge Rijndijk zit een Buurtsupertje, Koud bier voor weinig..
Optie van Daniel: Snackbar Hendo, begrip in Leiden, ook op de Hoge
Rijndijk..

Ik doe mijn best er bij te zijn, aangezien ik zeeer bekend ben in de
omgeving ;)..

Mochten mensen met het openbaar vevoer erbij willen zijn, laat even weten,
maak ik een routebeschrijving voor je..
Met de auto is het heel makkelijk berijkbaar..
Voor de fietsers onder ons, Cronestein is een mooi natuurgebied!

Groeten,

Daniel Paulus

On Wed, 14 Nov 2007 21:56:57 +0100, Myckel Habets <myckel at sdf.lonestar.org>
wrote:
> Als mensen nog ergens nog een warme choco (of bier) willen gaan drinken
> en iemand weet een drinkgelegenheid in de buurt, dan kan dat natuurlijk
> altijd. Verwerken van de resultaten hoeft ook niet direct bij
> thuiskomst gedaan te worden hoor (al zuip je je eerst bij thuiskomst lam
> en slaap je de kater zondagmorgen uit ;-) ).
>
> Myckel

> http://www.openstreetmap.org/index.html?mlat=52.1496&mlon=4.5111&zoom=17

  Dutch identity | http://www.dutch-identity.com/
  Automatisering & Webdesign

*****DISCLAIMER*****
De informatie  in deze e-mail is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor
de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de
geadresseerde is niet toegestaan. Evenmin is het vermenigvuldigen,
openbaar maken, verspreiden en/of verstrekken van deze informatie aan
derden toegestaan. Dutch Identity staat niet in voor de onjuiste en
onvolledige overbrenging van de inhoud van verzonden e-mail, of
voortijdige ontvangst ervan. Aan de u toegezonden informatie kunnen op
geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Indien u deze email niet voor u bestemd is verzoeken wij u op deze email te
antwoorden en deze te verwijderen.