[OSM-talk-nl] OpenStreetMap activiteit Leiden

Daniel Paulus daan at dutch-identity.com
Mon Nov 19 20:12:43 UTC 2007

Wellicht kunnen we in Leiden ook een weekkrant benaderen met een geschreven
artikel over OSM, We zijn ieder geval de eerste die een van de nieuwste
wijken in Leiden correct op de kaart heeft staan! :D

Helaas kreeg ik geen vrij van werk :(.. Volgende keer hoop ik dat we eerder
een datum kunnen afspreken, dan kan ik wel wat regelen op werk.

On Mon, 19 Nov 2007 20:53:01 +0100, Zoran Kovacevic <zoran at kovacevic.nl>
wrote:
> Heb je een voor/na plaatje? Wil je er een kort verhaaltje voor osm.nl
> blog voor maken?

> http://www.openstreetmap.org/index.html?mlat=52.1496&mlon=4.5111&zoom=17

  Dutch identity | http://www.dutch-identity.com/
  Automatisering & Webdesign

*****DISCLAIMER*****
De informatie  in deze e-mail is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor
de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de
geadresseerde is niet toegestaan. Evenmin is het vermenigvuldigen,
openbaar maken, verspreiden en/of verstrekken van deze informatie aan
derden toegestaan. Dutch Identity staat niet in voor de onjuiste en
onvolledige overbrenging van de inhoud van verzonden e-mail, of
voortijdige ontvangst ervan. Aan de u toegezonden informatie kunnen op
geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Indien u deze email niet voor u bestemd is verzoeken wij u op deze email te
antwoorden en deze te verwijderen.