[OSM-talk-nl] Nieuwe toepassing

Christ van Willegen cvwillegen at gmail.com
Thu Nov 22 12:07:23 UTC 2007

Hoi,

ik kwam vanochtend op dit idee, volgens degene waar ik het tegen
ventileerde zaten er veel mensen met dit probleem en zou het een mooie
toepassing zijn voor OSM.

Gegeven een adres is het handig om te zien wat er allemaal bereikbaar
is (te voet/fiets/bus/auto/trein (of combi)) binnen een bepaalde tijd:
Waar kan ik in 3 kwartier komen vanaf de Dam (te Amsterdam)?

Ik kan me zo voorstellen dat je dit als een web-service zou willen
doen. Leuk (en nuttig!) om te zien waar je allemaal kunt komen als je
een tijdbeperking hebt. Bijvoorbeeld: Waar kan ik allemaal gaan werken
(werk zoeken) als ik maximaal 1 uur enkele reis wil hebben?

Commentaar?

Christ van Willegen