[OSM-talk-nl] city/town/village definities

Johan Huysmans johan.huysmans at inuits.be
Mon Oct 1 09:01:11 BST 2007

Hoe zit het dan met de deelgemeentes, worden die ook weergegeven op de
kaart of worden die gewoon genegeerd?
Werkt men voor de deelgemeentes ook met het inwonersaantal of op een
andere manier?

Op welke plaats zet men dan best de node voor de plaatstnaam? In het
midden van de gemeente of op de plaats van het gemeentehuis?

Groeten Johan