[OSM-talk-nl] OSM op softwarefreedomday

Henk Hoff osm at toffehoff.nl
Wed Oct 3 21:44:37 UTC 2007

Toch leuk om te horen dat ik al een paar toehoorders heb ;-)

Voor diegenen die komen (van harte welkom uiteraard), is het interessant
om te weten dat er gedurende de dag ook een informatiemarkt is. We (OSM)
hebben daar ook een plek. Kortom, neem gerust je laptop en/of gps
apparaat mee, zodat je eventueel ook aan aanwezigen kunt laten zien wat
het project inhoud en hoe anderen hun bijdrage kunnen leveren. Het zou
toch mooi zijn dat we aan deze dag ook nog een stel nieuwe mappers aan
overhouden ;-)

Tot zaterdag!

Groet,
Henk H.