[OSM-talk-nl] Lowzoom rendering van NL

Remco van Zuijlen remcovz at xs4all.nl
Fri Oct 5 10:14:40 UTC 2007

On Fri, Oct 05, 2007 at 12:03:25AM +0200, Joost Overes wrote:
> Iemand is van Nederland weer lowzoom's renderers aan het aanvragen.
> Met als source NL:lowzoom
>
> Wie o wie is dit? want het is erg jammer als de mooie tegeltjes vervangen
> worden door blauw tegels waar maar minimale informatie opstaat. z8 - z11.

Wat is de reden dan dat die tegels blauw worden, en hoe zijn ze gerenderd
eerder dat ze er wel goed uit zagen?

en ik had die NL:lowzoom aangevraagd, wist niet dat het niet de bedoeling
was, ik zag dat de tiles niet perfect waren, dus een rerender leek me
logisch. maar ja, zo is het natuurlijk ook niet bedoeld. Ik zal me inhouden
de volgende keer :)

De requests die nu op http://dev.openstreetmap.org/~ojw/Log/Requests/Recent/
te zien zijn onder 'new' zijn zo te zien requests die opnieuw in de queue
zijn teruggekomen, weet niet of die zijn te cancellen? op de wiki zie ik die
informatie niet.

ik heb trouwens dit (zelfgemaakt) perlscript gebruikt om die requests te
doen:

http://maps.zuijlen.eu/osm/maptest/genrequest.txt

Remco

--
Remco van Zuijlen <remco at xs4all.net>

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me spread!