[OSM-talk-nl] Het Zwarte Meer is MIA!

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Fri Oct 5 19:14:40 BST 2007

ik heb het opgelost. de ways waren niet afgesloten dus daarom werd het niet
goed gerendered.
ik zal hem even snel renderen tot zoom 15, ik verwacht dat we na dit weekend
toch weer alles opnieuw moeten renderen dus niet all-the-way.

ik heb trouwens ook in m'n eentje amsterdam weer boven water gekregen :)
en meteen ook maar het dubbele vondelpark weggehaald.

groet,
floris