[OSM-talk-nl] backup oude NL data

Remco van Zuijlen remcovz at xs4all.nl
Mon Oct 8 12:20:38 BST 2007

On Mon, Oct 08, 2007 at 01:10:35PM +0200, Rob Aerts wrote:
> ik zocht van het weekend de locatie van de oude NL data, ik geloof dat
> Martijn die ergens heeft gebackupt. Is die nog ergens te downloaden ?
> Mis een nieuw industrie gebied dat ik al eens in kaart heb gebracht.

je kan natuurlijk een oude planet file gebruiken en het daar uit halen. ik
kan wel nog een extract vinden van Nederland uit een planet uit juli 2007,
en is te vinden op: http://maps.zuijlen.eu/osm/nl.osm

Remco

--
Remco van Zuijlen <remco at xs4all.net>

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me spread!