[OSM-talk-nl] Martijns JOSM Utils plug-in

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Mon Oct 8 21:33:08 BST 2007

On 10/8/07, Gert Gremmen <Administrator at ce-test.info> wrote:
> Ik ben een groot fan van de door jouw geschreven
> JOSM plugin. Met name de join nodes wordt door mij
> veel gebruikt. Heb je tijd om jouw plugin
> voor de nieuwe JOSM-versie geschikt te maken ?
> Ik las dat dat nog niet het geval is.
> En als je die tijd nog even niet hebt, laat het ons dan
> even weten. Momenteel wacht ik met editen eigenlijk
> alleen nog op de join nodes util.

Of het lukt deze week weet ik niet, ik heb nogal wat dingen in te
leveren. De source is in de jar file, dus als iemand anders er aan wil
werken dan kan dat. Anders zal het waarschijnlijk gebeuren als ik zelf
iets ga mappen...

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/