[OSM-talk-nl] Toepassing OSM, goedkoop tanken?

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Tue Oct 9 08:17:24 BST 2007

On 10/8/07, joris meijerink <meijerink at gmail.com> wrote:

> Ik denk dat die gegevens betrouwbaarder zijn dan de gegevens die
> mensen zelf moeten invoeren. Het maakt ze dan mischien niet uit waar
> ze tanken maar met 70.000 tankende mensen heb je toch een vrij grote
> groep te pakken. De datum van de gegevens staat er ook bij en als ik
> zo een lijst bekijk, bij mij in de buurt, zit er geen bij die ouder is
> dan 4 dagen.

Nee, het is een nette lijst. Veel beter dan die andere.
Toch ontbreken er ook hier een flink aantal tankstations.
Ik denk dat deze data afkomstig is van de transacties van de aangesloten
tankpassen.
Dat maakt ze redelijk accuraat, alhoewel hier in de buurt de prijzen per dag
kunnen wijzigen.

Groeten,

          Danny