[OSM-talk-nl] openstreetmap in NRC

koko huybkoen at gmail.com
Wed Oct 10 09:49:36 UTC 2007

Rob Aerts schreef:
> een gratis navigatiesysteem heeft weinig marketing nodig lijkt me..

Hoi,

Dat denk ik niet! Volgens mij zelfs nog meer: Mensen denken heel
onlogisch ;-).
Als het gratis is kan het niet goed zijn... Ook naar de bedrijfswereld
moet heel duidelijk gemaakt worden dat het product perfect is en dat het
niet plots ophoudt te bestaan. Als je kijkt naar wikipedia dan zie je
dat het immens is geworden, maar niet zomaar vanzelf. Er is heel veel
energie (en ik vermoed ook geld) gegaan naar PR.

koko