[OSM-talk-nl] Open source in Geo-ICT

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Wed Oct 10 13:29:24 BST 2007

Bullshit!

Als jullie je willen aanmelden geef ik jullie hierbij allemaal accoord
om namens 3DSite IT&C BV het seminar te bezoeken!

Ik zelf ben namelijk wel van de partij op mijn bedrijfstitel ;-)

Dus, meld je maar gewoon aan en vul als bedrijfsnaam 3DSite IT&C BV in.

Stefan de Konink schreef:

> Wie moet weten dat je student bent?
>

> Stefan

Milo van der Linden
skype: milovanderlinden <skype:milovanderlinden?add>
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteert mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bij het betreffende
medium behorende voorwaarden. The information in this message reflects
my personal opinion and not that of a company or public body. All rights
reserved.If this message is contained in a mailing-list or community,
the rights on the medium are automatically adapted.